Thursday, July 30, 2009

tag datang lagi....

I'm tagged by Ms B... 1. Bekas kekasih saya adalah: *semuanya background computer science* 2. Saya sedang mendengar: bunyi pintu dlm makmal 3. Mungkin saya patut: jadi surirumah sepenuh masa & bisnes sendirik 4. Saya suka: Berehat di rumah & tgk tv 5. Sahabat-sahabat baik saya: anggap kelemahan sy sbg signature diri sy 6. Saya tak faham: kenapa orang susah nak nilai sesuatu secara objektif 7. Saya kehilangan: xperasan pulak apa yg hilang.. 8. Ramai yang berkata: saya sombong dan tegas 9. Makna nama saya: errr... fair lady? 10. Cinta itu adalah: bila ia melengkapi 11. Di suatu tempat, seseorang sedang: mengajar(?) 12. Saya akan cuba: siapakan kerja2 sy yg tertangguh sbb pegi kursus minggu lepas :( 13. Ayat SELAMANYA membawa maksud selama-lamanya(?) 14. Telefon bimbit saya: SE k800i. murah & berfungsi :) 15. Bila saya terjaga dari tidur: tekan snooze pada alarm 16. Saya paling meluat apabila: orang bertalam dua muka. 17. Pesta/Parti adalah: sesuatu yang sy tidak gemari 18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: xingat 19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: buat masa ni masa2 di sekolah menengah & matrikulasi 20. Hari ini: sgt bosan sbb kelas ade 1 je pastu hari hujan... ZZzzzzZZ 21. Malam ini saya akan: Buat DLP (daily lesson plan) 22. Esok pula saya akan: Ke SM Teknik untuk bengkel skema pemarkahan 23. Saya betul-betul inginkan: Untuk berhenti kerja dan duduk di rumah menjaga anak saya, sambil membiarkan simpanan saya membuat pulangan yang cukup untuk membiayai kos pembelanjaan kami. ( pinjam ayat Ms B. this is sooooooooo true) 24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini: namapak muka letih..... 25. Pusat membeli-belah atau arked permainan: Pusat membeli belah. 26. Makanan Barat atau Jepun: Barat. 27. Bilik yang terang atau gelap: Gelap 28. Makanan segera adalah: kurang bernutrisi 29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ok. 30. Siapa yang anda mahu tag? org yg agak2 sudi balas tag nih.. en cerpelai, mama mahirah, adani

3 comments:

cerpelai said...

Edehh..
Terkena gua..!!
Kehkehkeh..

Sis punya pasal, entri baru ni gua akan buat.. Tapi bukan sekarang ye? Gua tengah kejar dateline nih.. Editor dah menyanyi kat telinga gua dah ni..

daniadanis said...

hehe..orait nnt ani jawab ;)

plain_jane said...

en cerpelai,
takpa2.. tag buleh tgu.. dateline tabley la.. hehe..

ain,
owait bebeyh.. hehe

Thursday, July 30, 2009

tag datang lagi....

I'm tagged by Ms B... 1. Bekas kekasih saya adalah: *semuanya background computer science* 2. Saya sedang mendengar: bunyi pintu dlm makmal 3. Mungkin saya patut: jadi surirumah sepenuh masa & bisnes sendirik 4. Saya suka: Berehat di rumah & tgk tv 5. Sahabat-sahabat baik saya: anggap kelemahan sy sbg signature diri sy 6. Saya tak faham: kenapa orang susah nak nilai sesuatu secara objektif 7. Saya kehilangan: xperasan pulak apa yg hilang.. 8. Ramai yang berkata: saya sombong dan tegas 9. Makna nama saya: errr... fair lady? 10. Cinta itu adalah: bila ia melengkapi 11. Di suatu tempat, seseorang sedang: mengajar(?) 12. Saya akan cuba: siapakan kerja2 sy yg tertangguh sbb pegi kursus minggu lepas :( 13. Ayat SELAMANYA membawa maksud selama-lamanya(?) 14. Telefon bimbit saya: SE k800i. murah & berfungsi :) 15. Bila saya terjaga dari tidur: tekan snooze pada alarm 16. Saya paling meluat apabila: orang bertalam dua muka. 17. Pesta/Parti adalah: sesuatu yang sy tidak gemari 18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: xingat 19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: buat masa ni masa2 di sekolah menengah & matrikulasi 20. Hari ini: sgt bosan sbb kelas ade 1 je pastu hari hujan... ZZzzzzZZ 21. Malam ini saya akan: Buat DLP (daily lesson plan) 22. Esok pula saya akan: Ke SM Teknik untuk bengkel skema pemarkahan 23. Saya betul-betul inginkan: Untuk berhenti kerja dan duduk di rumah menjaga anak saya, sambil membiarkan simpanan saya membuat pulangan yang cukup untuk membiayai kos pembelanjaan kami. ( pinjam ayat Ms B. this is sooooooooo true) 24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini: namapak muka letih..... 25. Pusat membeli-belah atau arked permainan: Pusat membeli belah. 26. Makanan Barat atau Jepun: Barat. 27. Bilik yang terang atau gelap: Gelap 28. Makanan segera adalah: kurang bernutrisi 29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ok. 30. Siapa yang anda mahu tag? org yg agak2 sudi balas tag nih.. en cerpelai, mama mahirah, adani

3 comments:

cerpelai said...

Edehh..
Terkena gua..!!
Kehkehkeh..

Sis punya pasal, entri baru ni gua akan buat.. Tapi bukan sekarang ye? Gua tengah kejar dateline nih.. Editor dah menyanyi kat telinga gua dah ni..

daniadanis said...

hehe..orait nnt ani jawab ;)

plain_jane said...

en cerpelai,
takpa2.. tag buleh tgu.. dateline tabley la.. hehe..

ain,
owait bebeyh.. hehe